lørdag den 9. juli 2016

We’re SoMuVR


Et af tidens mest populære virtuelle redskaber er Virtual Reality. Det ved
Knud Erik – og det viste sig, at det gjorde hans moster osse, for hun kendte et af de hotte steder i Kødbyen, KHORA, hvor man kan komme ind fra gaden og få en gratis VR-tur.



 
Men hvad moster ikke vidste var, at VR ses simpelt via din egen smartphone, der spændes ind i en kameraboks og fra en app føres du ud i den virtuelle verden, som i følge Knud Erik var ganske interessant.
Det er da vildt!
 

Aftentour The Tower

Folketinget har for nylig åbnet op for tårnet med offentlig adgang - den chance tog vi, efter middagen (minisliders, som vi selv havde lavet), da vejret pludselig så klart og godt ud. Vi blev belønnet med udsigt til alle verdenshjørner.
Heldigvis var der elevator til toppen 





Og slutter man bedre af, end at besøge en af byens bedste isbutikker, Frederiksberg Chokolade Isbar? Knud Erik fik lakrids, Hvid chokolade og vanilie med guf på toppen. Lil den vanlige chokolade med en hjemmelavet flødebolle oveni. Begge vafler var lige dyppet i varm chokolade!
Karakter: 8 1/2.



1 kommentar:

  1. Ja, det er en verden, jeg overhovedet ikke kender. Må prøve det en dag, selv om jeg finder den verden vi lever i, er nok for mig.
    Men, hvad ved man om det, når man ikke har prøvet?
    Spændende nyt.

    For pokker i var heldige med udsigten. der er bare så mange skyer alle steder. Super.

    Is er dejligt. Holger og jeg fik kugle is i går. Det var det eneste de havde, så........... vi fik Skildpadde og nougat og jeg fik guf på min. Har ikke smagt guf siden jeg var barn. Ho-ho Lidt specielt.

    Det må komme an på en prøve

    SvarSlet